Par kompāniju
RU EN

Balticom birojs

Balticom biroja ēka

2008. gadā kompānijas kolektīvam vecās biroja telpas sāka kļūt par šauru, tostarp, no rīta ierodoties darbā, un pamanot savā darba vietā, aiz sava darbagalda, divus, tavā krēslā sēdošus kolēģus — spēji aktualizējās jautājums par jaunām mājām uzņēmuma darbinieku vajadzībām.
Sākotnēji arhitektūras projekts tika pasūtīts pie Zuraba Cereteli, taču, lai realizētu viņa plānus, nāktos nojaukt Imantas mikrorajonu, tādējādi zaudējot ļoti daudz potenciālo klientu.
Nākamā ideja bija pārcelties uz Valsts prezidenta rezidenci — Rīgas pili, taču tā izrādījās jau aizņemta. Tādējādi, kad liktenis savā labvēlībā mums piešķīra Straupes ielā esošu ēku — visi atviegloti varēja nopūsties.

Klientu apkalpošanas centrs

Mūsu klientu apkalpošanas centrā vienmēr ir silti un mājīgi — tajā ikdienas ierodas apmēram 150 apmeklētāju. Sevišķi esam priecīgi, ja pie mums ciemos ierodas klienti ar saviem bērniem — tieši viņu ērtībai mēs esam labiekārtojuši nelielu, jauki iekārtotu, bērnu rotaļstūrīti.
Tostarp, apmeklētājiem ir pieejams grāmatplaukts ar retu izdevumu kolekciju, kafijas automāts ar patiesi gardu kafiju, kā arī milzīgs televizors. Ir bijuši gadījumi, kad klientu apkalpošanas centrā sapulcējas sporta fanu pulciņš, lai kopīgi noskatītos futbola maču. Turklāt viņi nemaz nebija mūsu klienti.

Jauno pieslēgumu nodaļa

Jauno pieslēgumu nodaļā telefons ir vissvarīgākais darba instruments — mūsu operatori apstrādā līdz 500 zvaniem dienā. Vidēji, katrs šīs nodaļas darbinieks gadā «norunā» 2 tālruņus.
Īpaši nosacījumi ir pieņemot darbā jaunus darbiniekus, — viņiem nākas iziet, ne tikai ātrdrukāšanas, bet arī «ātrrunāšanas» testu. Runā, ka, ja jauno pieslēgumu nodaļas darbinieku pamodina nakts vidū, tad viņš bez aizķeršanās, raiti nosauks Rīgas katrai adresei attiecināmos pieejamos pakalpojumus. Tai skaitā piedāvās Jums pieslēgt telefonijas pakalpojumus.

Tehniskā nodaļa - 24/7

Diennakts tehniskās palīdzības operatori, pēc neilgas darba prakses šajā nodaļā, bez problēmām var iegūt papildu izglītību psiholoģijā — reizēm vēršanās tehniskās palīdzības nodaļā nebūt nav saistītas ar kādiem tehniskiem bojājumiem, bet gan ar nepieciešamību saņemt psiholoģisko atbalstu interneta pazušanas sakarā.
Īpašu prieku mūsu tehniskajiem speciālistiem sagādā zvani naktīs, ar lūgumu palīdzēt atrisināt šāda rakstura samilzušu problēmu televīzijas sakarā — «Es nekādi nevaru atrast savu pulti!»
Jebkurā gadījumā, klienta problēmas tiek risinātas pieejot tām ar vislielāko rūpību un nopietnību.

Biznesa klientu nodaļa

Viena lieta ir katram klientam piemeklēt visatbilstošāko individuālo risinājumu, pieslēgt viņam pakalpojumus, tostarp nodrošinot nepārtrauktu piekļuvi internetam un televīzijai. Pavisam kas cits ir, ja klients nav atsevišķa persona, bet gan vesels uzņēmums. Ja ir nepieciešami optimāli risinājumi biznesa vajadzībām, tad šīs nodaļas speciālisti ir gatavi palīdzēt.
Lai dabūtu darbu šajā nodaļā, galvenie atlases nosacījumi ir daiļrunība un ciešs rokasspiediens. Šīs nodaļas kolektīva darbinieki, savu 2 darba gadu laikā, ir veikuši vairāk nekā 855 rokasspiedienus.

Noliktavu telpas — 400 m2

Darbinieku vidū klīst leģendas, ka Balticom noliktavā ir iespējams atrast visu ko sirds kāro — sākot ar lidojošo šķīvīti, līdz pat pazudušai jaunībai. Noliktavas pārzinis jau sen ir apguvis gan palešu loģistikas Dao zinības, gan arī noliktavas Fenšui mākslu, tādējādi, līdz minimumam samazinot laika intervālu klienta zvana un viņa sakarā veikta pieslēguma starpā.

Savs elektropadeves ģenerators

Elektrobarošanas ģenerators ir visas infrastruktūras autonomās elektroapgādes avots pasaules gala iestāšanās gadījumā. Padomājiet, cik daudz laika Jums būtu vajadzīgs, lai elektroapgādes pārtrauces gadījumā, savā mājoklī, atrastu sērkociņus un sveces? Šādas situācijas gadījumā mūsu ģenerators uzsāks darbu dažu sekunžu laikā. Tādējādi, Jums visdrīzāk nāksies mājās sēdēt bez elektrības, bet ar internetu, nevis otrādi.